dinsdag 22 maart 2011

Trouwcupcakes en Kenwood

Hoi hoi !

Een héle tijd geleden, moet ik zeggen. In die tijd heel wat leuke en mooie momenten:

- Ik ben ondertussen mevrouw ipv juffrouw :-)
- Ons trouwfeest en de bijhorende cupcakes waren een groot succes !
- Ik kreeg een Kenwood van mijn ventje als "trouwkadootje"

Eerst wat foto's van de trouwcupcakes. Op ons feest waren dus cupcakes als bedankjes voor de mensen, los van het dessertbuffet. Ik vond (als fervent cupcake-bakster) dat er toch wel cupcakes op mijn eigen feest moeten zijn ! Gelukkig zag mijn superlieve collega het zitten om zo'n 160 stuks te bakken/versieren/inpakken ! En het was fantastisch !






Ook heb ik een nieuw "toestel", al is dat niet de juiste benaming voor zo'n super ding :-) Het is een Kenwood Patissier, in crèmekleur. Ik kijk er al naar uit om hem te proberen, heb echter nog niet veel tijd gehad. Meer Kenwood-nieuws volgt dus :-)





3 opmerkingen:

  1. het feest was geweldig! leuk apparaatje, pas hier ook wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu maar experimenteren...de kenwood doet het werk..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Mevrouw!!!
    Veel geluk met je nieuwe statuut, en wie weet kan je binnenkort voor kleiner volk cupcakes maken (als je snapt wat ik bedoel ;-) )

    groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen