zondag 9 oktober 2011

Workshops!

Een nieuwe stap in het bakplezier: workshops ! En ik moet zeggen: heel erg fijn om te doen ! Cupcakes versieren is echt IN ! Overal zijn er bakspullen te koop en de suikerpasta vliegt om je oren :-) En zeggen dat dit zo'n 2 jaar geleden nog bijna onbekend was ...

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag om een workshop te geven voor 6 meisjes voor een vrijgezellendag. Ik had dit nog niet eerder gedaan, maar met veel plezier ging ik erop in. Het resultaat mocht er wezen: het was een hele toffe namiddag en ook de meisjes waren tevreden !


Gisteren deed ik een workshop cupcakes versieren voor mama's met kindjes. Het enthousiasme en de creativiteit van de kindjes maakte de namiddag erg fijn en gezellig ! Met de hulp van de mama's werden het één voor één echte "beestige" kunstwerkjes !


(Klik op de foto's om ze wat groter te zien)
Voor herhaling vatbaar !

Groetjes Jolien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten